Google

Kibariye Roman Sanat Akademisi kuruyor

sait | 23:54 | 0 yorum

Sanat hayatında 40 yılı deviren Kibariye, Roman Sanat Akademisi kuruyor. Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı olarak faaliyet gösterecek özel okulda Roman vatandaşlar ücretsiz eğitim alacak.

Akşam'da yer alan habere göre,İstanbul’da Romanların yaşadığı bölgelerde bizzat kendi arsa araştırması yapan Kibariye; Türkiye'nin çeşitli yerlerinde yetenekleri gizli kalmış virtüözleri bu çatının altında toplayacak. Ekim ayında 40. sanat yılı için özel bir konser vermeye hazırlanan sanatçı, Tarkan, Sezen Aksu, Şebnem Ferah gibi isimlerle aynı sahneyi paylaşacağı geceden elde edilecek geliri akademinin inşası için kullanacak.

Adını taşıyacak olan Roman Sanat Akademisi’nde eğitmen olarak ders vereceğini belirten Kibariye, şunları söyledi: İçimizde 20 yıl sonra Roman olduğunu kabul eden sanatçı arkadaşlarımız vardı ama ben kendimi bildim bileli kimliğimi, kim olduğumu, nereden geldiğimi saklamadım. İstiyorum ki yetenekli gençlerimiz alacakları eğitimle bu yeteneklerini pekiştirerek daha faydalı işler yapabilsinler. Bu benim için bir vefa borcuydu. 40’ıncı yıla nasip oldu.

Category:

0 yorum