Google

Cevat Akşit: Cemaat beni öldürmek için komplo kurmuş

sait | 23:52 | 0 yorum

Star Gazetesi'nde yer alan habere göre, ünlü İlahiyatçı Prof. Dr. Cevat Akşit, Fethullah Gülen'in kendisini ölümle tehdit ettiğini açıkladı. Akşit 28 Şubat sürecinde başından geçen olayı şu ifadelerle anlattı:

"Gülen cemaatinin adamları iki kez beni öldürmek için komplo kurdular, bunu da kendileri itiraf etti. 1996'da ABD'ye gitmiştim, bir Regaib Kandili... Oğlum orada yaşıyordu ve evi geniş, oradayız. 60- 70 kişi var, 300-400 km'den gelenler var. Gülen'in o zamanki, açıklaması vardı gündemde, 'Tesettür teferruattır, Cebrail parti kursa oy vermem...' gibi."

"Gelenlerden birisi bu sözleri söylemenin dinen hükmünü sordu bana. Dedim ki, 'Tesettür Allah'ın farzıdır, teferruat ne demek, keza Cebrail Allah'ın emirlerini getirir, Şeytan 'Allah'a inanmıyorum' demedi ki, emrine itaat etmiyorum' dedi kafir oldu. Bu sözlerin küfür olacağını kaynak göstererek izah ettim. Meğer oraya gelenler arasında üç tane onun da adamı varmış. 'Sen Hocaefendi hakkında nasıl böyle konuşursun' diye kriz çıkardılar. Ben de, 'Sordular kaynağı ile açıkladım' dedim. Zar zor, dışarı atabildik, ardından da şükür ve dua ettik.

Category:

0 yorum